Waste it on me Steve Aoki feat. BTS 防弾少年団 歌詞 和訳

またRMさんやりやがったぜ。なんだこの歌詞は!!!!

「愛が時間の無駄なら、その時間を僕に使って」だってさ。

はぁ。もうため息しか出ません。さすが我らがプレジデントRM様。

そしてジョングクさんの声!発音!ハートアタック&デッド。

「this right, this right」のところがもう心に突き刺さる。苦しい。辛い。それでも聴く。ひたすら聴く。

さぁ和訳!Let's get it!!

 

 Waste it on me / スティーブ・アオキ feat.BTS

 

 

You say love is messed up 

愛ってめちゃくちゃで

 

You say that it don't work 

うまくいかなくて

 

You don't wanna try, no,no 

恋なんて試したくもないって君は言う

 

 baby, I'm no stranger

ベイビー、僕だって初心者じゃないんだよ

 

To heartbreaking and the pain of, oh Always being let go

失恋もその痛みも知ってるし、いつも振られるのは僕の方

 

And I know there's no making this right, this right

これが正しいなんて言いきれるわけじゃないけど

 

And I know there's no changing your mind, your mind

 君の気持ちが変わるはずもないって分かってるけど

 

 But we both found each other tonight, tonight 

だけどさ 今夜ここに 君と僕がいる

 

So if love is nothing more Then just a waste of your time? 

君がもしも愛なんて時間の無駄だって思っているなら

  

Waste it on me

 その時間を僕に使ってみない?

  

Waste it on me

 僕で無駄遣いすればいい

  

Waste it on me

僕で無駄遣いすればいい

 

Waste it on me (waste it on me)

僕で無駄遣いすればいい

 

 

Tell me why not waste it on me

なんでだめなの、僕を無駄遣いすればいいじゃん

 

 waste it on me

僕を無駄遣いしなよ

  

(waste it on me)

僕を無駄遣いしなよ

 

 

Baby why not waste it on me

ベイビー、僕で無駄遣いすればいいじゃん

 

Waste it on me

僕で無駄遣いしなよ

 

Waste it on me

僕で無駄遣いしなよ

 

(waste it on me)

僕で無駄遣いしなよ

 

Tell me why not waste it on me

なんでだめなの、僕を無駄遣いすればいいじゃん

 

Waste it on me

僕で無駄遣いしなよ

 

Waste it on me(waste it on me)

 僕で無駄遣いしなよ

 

 

So we don't gotta there

 僕らは

 

Past lovers and warfare

昔の恋人同士でも敵同士でもないじゃん

 

It's just you and me now (Yeah, yeah)

君と僕 ただそれだけ

 

I don't know your secrets

君の秘密なんて知らない

 

But I'll pick up the pieces

だけどかけらを拾い集めて

 

Pull you close to me now (Yeah, yeah)

君を僕のほうに引き寄せよう

 

 

And I know there's no making this right, this right

これが正しいなんて言いきれるわけじゃないけど

 

And I know there's no changing your mind, your mind

 君の気持ちが変わるはずもないって分かってるけど

 

 But we both found each other tonight, tonight 

だけどさ 今夜ここに 君と僕がいる

 

So if love is nothing more Then just a waste of your time? 

君がもしも愛なんて時間の無駄だって思っているなら

  

Waste it on me

 その時間を僕に使ってみない?

  

Waste it on me

 僕で無駄遣いすればいい

  

(Waste it on me)

僕で無駄遣いすればいい

 

 

Tell me why not waste it on me

なんでだめなの、僕を無駄遣いすればいいじゃん

 

 waste it on me

僕を無駄遣いしなよ

  

(waste it on me)

僕を無駄遣いしなよ

 

Baby why not waste it on me

ベイビー、僕で無駄遣いすればいいじゃん

 

Waste it on me

僕で無駄遣いしなよ

 

(waste it on me)

僕で無駄遣いしなよ

 

 

Tell me why not waste it on me

なんでだめなの、僕を無駄遣いすればいいじゃん

 

Waste it on me

僕で無駄遣いしなよ

 

Waste it on me(waste it on me)

 僕で無駄遣いしなよ

 

 Tell me why not

なんでだめなの?

 

 

 Yay, don't you think there must be a reason

 全ての事には意味があるっていうだろ

 

 Yeah, like we had our names

 僕らにも名前があるように

 

Don't you think we got another season

 だって、

 

That come after spring

春の後に来る季節は決まってるだろ

 

I wanna be your summer

僕は君の夏になりたい

 

I wanna be your wave

君の波になりたい

 

Treat me like a comma

僕をコンマとして扱ってよ

 

 And I'll take you to a new phrase

そしたら、僕が君を新しいフレーズに誘ってあげるから

 

Yeah, come just eat me and throw me away

ちょっとこっちに来て、一口試してみて そしたらポイ捨てしてもイイよ

 

If I'm not your taste, babe, waste

 君のお口に合わなければね ベイブ 無駄でもいいから

 

Waste it on me

僕を使って

 

 

And I know there's no making this right, this right (Yeah)

And I know there's no changing your mind, your mind (Oh)

But we both found each other tonight, tonight (Oh, yeah)

So if love is nothing more than just a waste of your time

Waste it on me, waste it on me

(Waste it on me)

Tell me, why not waste it on me? Waste it on me

(Waste it on me)

Baby, why not waste it on me? Waste it on me

(Waste it on me)

Tell me, why not waste it on me? Waste it on me

(Waste it on me)

Tell me, why not?